26 Oktober

Hejsan mina underbara läsare!

Tänkte att jag skulle blogga lite, har inte haft tid förän nu! För jag har pluggat NO!
Har prov på torsdag! Så jag och mamma har suttit och pluggat i flera timmar!
Dagen i skolan har gått hur jäkla fort som helst! På idrotten så var jag inte med, för jag har så jäääävla ont i mitt lår, jag får kramp typ flera gånger om dagen, Men vet inte vad ja gjort 
Men det var sjukt roligt på Idrotten, våran vikare var grymt rolig!
Sen efter skolan stack jag, Annie, Matilda och Vicki till ICA, för vi skulle köpa choklad!
Sedan var det bara att åka hem och plugga, och gjort det tills nu! Gött det!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla någon film elr något, för jag har så jävla ont i mitt lår, så jag vill bara lägga mig ner nu!
Bloggar kanske inget imorgon, för jag ska med familjen till Kristinehamn, för Tobias ska spela hockey, och jag måste plugga, men alla vet att jag inte kan göra det om ingen hjälper mig, så jag och mamma ska göra det imorgon! (Y)
Men jag kanske hinner med att blogga snabbt, annars hörs vi någon annan gång!

Titta vad liten och söt jag var för 1 år sen! :) hihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0