23 Oktober !

Godmorgon på er!

Nu har jag precis kommit hem från skolan! Så sjukt ovärt att åka dit!
Aja, spela roll att va i skolan i 2 timmar och sedan va ledig på måndag!
Det är ju hur gött som helst ! Så det gjorde mig inte så mycket!
Men idag ska jag va med Hannah! Hon vill till stan och köpa en t-shirt!
Så det blir väl att åka dit, sen tycker jag att jag och Hannah ska åka till ishallen
och kolla på kusin när han spelar hockey, hockey är typ det bästa som finns ;o
Men hon säger att vi inte hinner, då blir jag sur -.-
Aja, jag bloggar mer senare! Kram på er



Kunde inte bestämma vilken av dom jag skulle ta så det fick bli 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0