19 Oktober - 1 månad kvaaaaar

Nu är det bara 1 månad kvar till jag och Hannah ska på IDOOOOL!
Sååååå jälva gött! Kommer bli så sjukt bäst! Det lovar jag er!

Men nu sitter jag här och ska snart börja plugga lite har jag tänkt!
Har ju omprov i matte imorgon, som alla andra i klassen har utom 6 st!
Sen vid 8 så ska jag med Annie till ishallen, och kolla hockey!
Har varit väldigt mycket i ishallen nu tycker jag, men det är sjukt kul!

Och jag måste säga att vi hade världens coolaste spanska vikarie idag!
Fyfan vad jag och Annie skrattade, helt sjukt! "Man kan se sig själv när man kollar i håret"
Jaaaadååh! Fyfan va roligt! HAHAHA!

Joooooohan Paaaaaalm ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0