18 Oktober!

Tjenare!
Nu sitter jag här och äter lite, och ska plugga nu, så jag bloggar fort nu!
Dagen i skolan har varit super bra, det har gått as fort!
Men inte hänt ett dugg, så jag har inget mer att skriva om det!

Kollade på vakna med the vocie imorse, och dom pratade om bloggar, och jag är så jävla irriterad på dom som är så jävla kaxiga för att få läsare, som KISSIE, hon har förstört hela hennes liv! Och att hon säger allt hon tycker är kanske inte heller så bra.. Så hon kommer aldrig få ett normalt liv
Och att läsa hennes blogg har blivit så sjukt tråkigt! Att se upp till Kissie kanske inte är det bästa som finns!
Kommer inte riktigt ihåg vad dom sa om bloggar, men dom tyckte att det är mycket roligare att läsa bloggar som är roliga, och inte bara få se dagen outfit? Visst håller jag med om det! Men ah!
Att va kaxig och otrevlig i bloggen kanske funkar ett tag, men inte så länge!

Kommentarer
Postat av: annie

LÄS INTE KISSIES BLOGG ;o GAAAAAH

haha.

2010-10-19 @ 17:10:40
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0