16 Oktober

Hej på er!

Håller på att fixa mig lite nu, ska va med Hannah om några timmar!
Hon ska bara på kalas elr något först, så ska vi va sen! Och då blir det att ta mer höstkort!
Och eftersom min blogg fyllde år igår, så ska den få en present av mig idag!
Den ska få en ny fin header ! Det kommer bli en höst header! Med bilder som jag tog med Annie, och Hannah då! Så det blir nog bra! Men jag vill fortfarande ha en svart bakgrund, tycker det blir bäst så! Så jag ska försöka att fixa en ikväll, elr så blir det imorgon får se!

Var inte alls nöjd med idol igår! Daniel tog verkligen fel låt! Passade inte han alls!
Och Olle som är så sjukt bra tog också fel låt! Men Alice var sjukt bra!
Så jag fattar inte hur hon kunde hänga löst! Men det gick ju bra ändå!
Hoppas verkligen att Alice och Daniel är kvar tills jag och Hannah ska på idol!

Är så sjukt taggad så det finns inte, bara 1 månad kvar nu typ! (Y)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Olle också din bajs , han är bäst ;o och han tog INTE fel låt :(

2010-10-16 @ 13:47:20
URL: http://Hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0