13 Oktober!

För 2 månader sedan så var jag såååååhär glad..

Men godmorgon på er!
Nu har jag precis gjort mig klar, så om några minuter så sticker jag till skolan, dagen i skolan kommer va hur lugn som helst, har typ bara 2 riktiga lektioner, ska se på titanic i skolan idag, hihi, så det blir mysigt. När jag slutar sen så ska jag va med Annie, för vi ska ju ta höstbilder, sen åker vi in till stan innan dansen, för jag ska köpa mig en rosett, och så ska jag köpa hårspray! Så jag vet inte hur mycket jag hinner blogga idag, men jag bloggar nog när jag kommer hem från dansen, och innan KUNGARNA AV TYLÖSAND börjar, jag måste säga att det äger Paradise Hotel ! Men vi hörs senare idag iaf, men vet inte när! Kram på er! ♥


Bjuder på 2 bilder idag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0