12 Oktober !

Tjenare!

Nu sitter jag här och äter kanelbullar och kollar lite saker på datorn!
När jag är klar med det så blir det att plocka fram spanska grejerna! Måste verkligen plugga mycket idag, för imorgon ska jag va med Annie! Det kommer bli riktigt roligt! Hon ville att vi skulle ta höstkort! Så det ska vi göra!
Dagen i skolan har varit bra, den har gått riktigt fort måste jag säga!
Juuust det, Grattis till Rikie som fyller år idag! :) hiih!
Och på idrotten så körde vi handboll, och jag är kung på det, iaf jag och Matilda, vi värmde bänkarna! Tyckte jag var bra gjort av oss! ;D 

Ingen bild får ni idag, orkar inte försöka ta någon elr något, men ni klarar er!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså vi gjorde såååå mkt mer!! Vi hejade också :D

2010-10-12 @ 16:46:16
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0