11 Oktober !

Godmorgon på er!

Nu har jag precis gjort mig klar, så om några minuter sticker jag till skolan!
När jag vaknade i morse så hostade jag som fan, det gick inte att sluta, sen kom jag på varför, för jag bet på mina naglar igår, så hade jag dom i munnen när jag somnade igår, så dom hade satt sig i halsen, uschhhh vad ont det gjorde, och jag var nära på att spy när jag hostade, för det gick verkligen inte att sluta! :( Men nu har dom försvunnit! (Y)
Efter skolan så blir det att plugga spanska. Har prov på fredag, och jag kan ingenting, så jag måste plugga! Och så blir det ju träning! :) Men jag bloggar nog mer senare!
Kram på er! ♥

Hihih, visst är mitt hår gulligt idag? Snodde Hannahs hårband! :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0