1 Oktober!

Gud vad tiden går fort! Redan Oktober! Har snart haft min blogg i 1 år! ;o

Förlåt för jag inte bloggade något igår, men jag hann inte, åkte direkt till stan, sen hem och då skulle jag plugga lite matte och spanska! Sen gå och lägga sig! Så jag hann tyvärr inte..
Jag hittade INGENTING i stan igår, blev hur sur som helst, men jag och Hannah ska åka in till veckan igen när det är mindre folk!
Vet ni vem jag fick se igår då? Min älskling Tobias igen! hihih, han i Broken Door, han är så grymt bra, jag hoppas att han kände igen mig, för ja hälsade så gulligt på han på rix fm !

Men idag blir det DISCOOOOOOO var sjukt taggad tills vi hade matte prov.. det gick hur jävla dåligt som helst, elr ah, i början gick det as bra, sen bara sämre och sämre, men jag hoppas verkligen att jag blev godkänd!
Men blir nog mer taggad när ja har glömt matten! Jag tror iaf att vi kommer ha sjukt roligt!
Hinner nog blogga innan jag sticker, ska va där borta vid 4 så ah!
Pusssssss på er !


Min favorit! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0