Ung och bortskämd

Nu har jag precis kollat på ung och bortskämd! Ja vad säger man? KUNLIGT.
Men jag tycker det var dåligt att hon åkte ut, hon behöver ju vara där mest.
Men ajaaaaaa, fyfan va snygg Tim-Joel är. Helt sjukt så snygg man kan va!

Dansen var iaf... hmm.. flummig ? Brukar den vara, men idag var det hemskt.
haha. lite små roligt iaf! HAr inte pluggat något idag, kollade fort igenom svenskan och gjorde min reflektionsuppgift. så nu ska jag lägga mig och läsa svenska ! Trodde vi hade svenska idag, men det hade vi inte (Y) Så det är imorgon vi har läxförhöret! Men jag tror jag kan svenskan! Så det är bra, men ska kolla igenom den ändå! Bloggar mer imorgon skulle jag tro! Kram på er! ♥


hmmmm..

Kommentarer
Postat av: annie

söta... !

2010-11-16 @ 22:10:07
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0