Tror aldrig jag har varit såhär rädd i hela mitt liv.

Mitt förra inlägg handlade om Hugo, som ni kanske märkte.
Tobias skulle ta upp honom, och så märkte han att Hugo inte rörde på sig.
Så jag sprang ner, och han såg så död ut som man kunde va, men jag märkte att det ryckte i honom. Men sen slutade det. Så nu skulle vi lägga ner honom i en kartong, och gräva ner honom. Och jag var riktigt ledsen, så jag ville hålla i honom när han låg där. Så märker jag hur han rycker till. Så jag får verkligen PANIK, så jag kastade väg kartongen där han låg i. Och Hugo flög iväg. Så jag började gråta, men ingen trodde på mig. Sen skulle Tobias kolla på honom, och då märker han och Lina att han rör på sig. Så han lever. Men han ligger helt still, och är as kall. Men han är inte stel ännu. Han försöker att andas, men det går inte så bra för honom. Så jag är as rädd, och skakar som fan. Det är så synd om honom. och jag har ritkigt dåligt samvete för att jag råkade kasta iväg honom. Men jag blev ju as rädd.. :( Min älskade Hugo ! :(
Nu ska jag gå ner till honom, mamma försöker få upp värmen i honom nu... :(


Hugooooo ♥

Kommentarer
Postat av: hannah har skägg

Lilla hugooooooo :( <3

2010-11-27 @ 22:57:29
URL: http://hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0