Tina är helt slut.

Nu har jag precis duschat, så nu ska jag snart fixa håret sen blir det att lägga sig och kolla film elr något skulle jag tro! Om jag har någon bra film att se!
Imorgon blir det skolan som vanligt, och det är ju rolig! :D faktiskt
Tror aldrig jag har varit så glad för att gå till skolan, gillar skolan nu! :D ihih
Sen blir det kanske att träffa Martina med Annie, om hon kunde, så ska kolla upp den sen, sen sticker vi till stan och möter upp Hannah och sen blir det att träffa min älskling igen. Saknar honom jag. Kameran hänger med så ni får se kort på Weeeeeeeeise imorgon! Om jag bloggar imorgon så blir det nog från mobilen, elr så kanske jag hinner få in ett inlägg på kvällen elr något!


Min webbkamera suger när det är mörkt, bilden är tagen efter skolan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0