Stockholm var underbart!

Jag orkade sätta mig vid datorn när jag kom hem, dock mår jag lite illa nu.
Men dagen var varit så sjuuuuukt underbar! Jag är kär i Stockholm, förutom lite läskigt folk, kommer inte ihåg vad stället heter, men den där plattan elr ah, jag, Olle, Anton och Rikie gick runt där, och så ser jag att någon kollar as mycket på mig, så jag kände på mig att han skulle säga något, så jag fick typ panik och sprang iväg. och då började Olle prata med honom, och jag var AS rädd, sen när Olle kom tillbaka, så skakade mina ben.. hahah, jag vart rädd! :( Köpte 2 t-shirtar, en är jag helt kär i ! Måste visa den imorgon ! Elr nu ! (Y)
Där riksdagen är var det as tufft, dock skulle jag sprungit bort om jag fick gå själv hahah.
Sen på vägen hem satt jag bredvid Anton och så kollade allt folk på film ! (Y) Sommaren med Göran! (Y) Och Kopps, men den orkade jag inte kolla på, så jag somnade i någon sekund och så lyssnade jag på musik!
Men jag är sååååå nöjd med dagen, ville inte åka hem! Men det var sjukt hur rädd jag var när jag, Matilda och Vicki gick själva från HM för vi gick lite fel, så jag fick panik! Men det gick bra!

Men nu ska jag lägga mig och sooooova! allt snurrar nu känner jag .. :(
Lite bilder kommer imorgon ! Kram på er!


Orkade inte anstränga mig för att få en bättre bild!
Ni får se bild imorgon också! ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha, var du rädd?

Påstår du att vi inte hade koll? ;)

2010-11-24 @ 18:55:33
URL: http://liitenv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0