sängen väntar.

Nu har jag precis kollat på TV och ska bara fixa håret sen lägga mig och sova.
Min huvudvärk tar död på mig nu känner jag, pappa skrämde mig lite förut också. Så nu blir det att lägga sig och hoppas på att man mår bra imorgon! Då blir det åka till mammas jobb och göra sista dagen där :( Sen blir det att va med Hannah, och då blir det att kolla på Idol! Tove ska dit och sjunga ju ! :D Och på lördag så sticker jag, Annie och Hannah till stan och ska se idolerna (Y) Det är ju toppen! Blir att åka in as tidigt som vi gjorde på rix fm. Klart att man ska stå längst fram? Så det ska bli så! Bloggar mer imorgon .
Godnatt med er


saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0