nu har min kompis åkt hem .

Så nu blev det riktigt tomt, jag har varit lite damp idag, iaf när vi åkte hem till mig, vet inte vad det blev med mig, men dagen har iaf varit super bra, vi har gjort allt möjligt.
Men nu ska jag hoppa in i duschen, får inte ha hårspray i håret när jag ska slinga det imorgon, så måste tvätta det igen! Sen blir det att lägga sig och kolla Hajen 2 elr något, och bara ta det lugnt och smsa lite. Jag känner på mig att dagen imorgon kommer bli så sjukt bäst! Ska ju slinga håret, sen ska jag och HAnnah gå på stan, och efter det ska jag sova hos Hannah, hon är själv hemma, så vi ska laga mat själva, fatta vad kung jag och Hannah är på att laga mat, men vi kommer iaf ha bäst sötnos!
Men jag bloggar kanske mer senare, annars hörs vi imorgon!


Bjuder på en oseriös bild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0