Nattiiiii mina söta bloggläsare!

Nu har precis Hannah åkt hem, så nu sitter jag här och ska snart lägga mig.
Jag har inte mått alls bra idag, tror jag börjar bli sjuk.. Har haft så jälva ont i huvudet, och det känns som jag har feber, och det gillas inte. Så nu ska jag lägga mig och kolla film, och hoppas på att jag mår bättre imorgon!
Fast jag ska plugga hela förmiddagen har jag tänkt, sen vid 4-5 så ska vi till Annie och bada bastu, men jag gör inte det, tycker inte om det jag. Får så ont i huvudet. hehe.
Men vi hörs imorgon, godnatt med er ! ♥



Jag vill haaaaaaaaaaaa sommar igen ! Den här dagen var en av dom mysigaste under hela sommaren. Saknar det otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0