kollar på beck

Hejjj !

Nu har jag precis fixat matlåda åt mig, som jag ska ha imorgon! (Y)
Taggad på att jobba imorgon, fast något jag ser mest fram emot är att få dricka kaffe latte elr hur det stavas. Får dricka hur mycket sånt som helst ! (Y)
Men dagen har iaf varit super bra! Jag, Annie och Hampus spelade "tjejsnack" som jag och Annie körde när vi var mindre, så det var roligt, och så var vi ute och gick, och fyfaaaaan va kallt det är ute alltså. heeeemskt kallt var det. Så när jag kom hem så hade jag mina fötter i vatten, och det var riktigt gött!
Men nu ska jag kolla på beck igen, vi hörs imorgon, kram på er !


Hampus är feeeeeeegis! :D Han kom sist! haaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0