FYFAN VILKEN GRYM DAG!

Fyfan vilken kunglig dag! Btw älskar att säga kunlig, det är bara så!
Ska lägga in bilderna nu, och kaxa inte på bilderna. För min kamera suger ***
Så jag måste ha en nyyyyy nu! För på onsdag och fredag blir det ju idol igen!

Dagen började iaf med att vi åkte in till stan, och kollade hur det såg ut och så, och sen vill jag till gina och kolla. Sen märker jag hur Hannah börjar dra i mig, jag bara vaaafan, olle är ju inte här? Sen typ dampar Annie också, jag bara vaaaa? Så säger dom att Emelie från Kungarna var där. Så vi blir damp och ska få tag på henne för att ta kort. Och det fick vi till slut. Så ni ska få se bild. och fyfaaaaaaan va fin hon var! Hon är kunglig! Sen var det bara att sätta sig och vänta i 4 timmar typ. Lite drygt, men vi gick runt ofta och så. Jag och Hannah gick och köpte mat en gång, sen gick jag och Annie och köpte godis. som jag inte har ätit något av. Så det får bli nu! Sen blev det sååå äckligt kallt. Så vi typ dog, men vi hade ju filtar med oss så lite varmare blev det nog. Sen när det var 1 timme kvar var jag tvungen att gå på toa, och då hade det ju kommit mycket folk, men jag  behövde verkligen på toa. Så jag och Annie gick på toa, sen fick jag sms av Hannah där det stod att folk tog våra platser. Så dåååååå blev det damp. Så jääävla äckliga. Hatar folk som är så kaxiga hela tiden... usch. Vi hade ju liksom våra väskor där och sånt. Men dom bara fhgkbhgtkhnjfkv usch... Men sen kom dommmmm :D fyfan va kungligt. ANDREAS OCH UUUUULLE ÄR BÄÄÄÄST! så jävla sköna så det är helt sjukt! Sen skulle dom skriva och sånt. och då fick jag en kram av Minnah! :) hihihi. Men vi orkade inte ställe oss i kön. så vi smet före ALLA utom typ 30 st. Kungliga är vi! Och fyfan va sköna Andreas och Olle är. Det är helt sjukt. Andreas blev as glad när jag sa att han var Kunglig. Men jag fick säga att Olle också var det. hihiih MEN DOM ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA BÄÄÄÄST!
Skriver mer när bilderna kommer! :) Tycker det blev ett långt inlägg.. Det här skrev jag sååååååhääääär fort! :D Bara så ni vet liksom. Nuuuu kommer det bilder.
Höööööörs om 20 min! :)


Jag är käääär ! Kaxa inte på hur jag har skrivit. skrev snabbt... hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0