BILDBOMB

Jag har såååååååån här lust att slå sönder min kamera nu.
INGEN bild blev bra. Men ni får se ändå. Men klaga inte! :(


Mina 2 favoriter ! :D och jag ! (a)


Klaga inte.... :(


Fyyyyyfan va söööööta!





JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄÄR ♥



Ulleeeeeeeeeeeee ♥




NIIIII ÄR BÄÄÄÄÄST


Hon tjejen i bakgrunden " Vad tycker ni bäst om hos Andreas?"
Jag " Han är bäst, nej han är kunglig!"
Andreas " Jaaaaaaaaah! där hörde du, *Petar på Olle"
Jag " Okej, Olle du är också kunglig" 
Olle " Jag är kungen på Gotland, och Andreas är kungen av Stureplan"


söööööötast ♥


Såååå fin så det är helt sjukt ! ♥

Hahah tuff ! :) Får bli sista bilden.
Och ja. min kamera suger men ah, sagt det typ 293203892 gånger nu.

Folk var hur galna som helst när vi stod i kön, barn började gråta för folk tryckte på som FAN. Och jag fick damp på folk typ. Mitt ord till dom blev "CHILLA" haha. Annie blev mos! :( Synd om henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0