8 November 2010

Hejsan!

Nu har jag precis kommit hem efter en dag på mammas jobb!
Dagen har faktiskt gott fort! När vi gick till bussen vid 5 över 7... var jag sjukt trött, men det är väl inte så konstigt? Och så hade jag jätte ont i magen. Men vid halv 10 gick det över (Y) Och då var jag pigg och glad, men det fanns inte så mycket att göra. Så jag pluggade lite HK så jag blev klar med allt, elr ah, alla frågor, så någon dag ska jag renskriva allt och sånt! På lunchen så var vi och åt, sen gick vi till Åhlens för jag behövde en mascara. Sen var det bara 30 min sen skulle jag få sluta. Så det har faktiskt gått fort, ser fram emot imorgon (Y)
Nu ska jag bara taaaaaaa det lugnt, och vila min rumpa :( Hemsk stol jag satt på. Jag har fått en spricka i min svanskota elr vad det heter. OCh jag har haft ont efter det. Så ah. Nu vill den dö elr något ;o
Men vi hörs mer senare skulle jag tro, har träning också! (Y) Gillas.
Och jag måste sägaaaa : SNYYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0