5 November

Godmorgon på er !
Nu har jag precis vaknat, och mitt huvud mår inge bra idag. Har as ont i huvudet, och jag har as ont i nacken.. Men idag blir det iaf att va med Hannah! Men jag måste plugga först, elr om vi gör det tillsammans. Det märks iaf.

Bloggade inge mer igår som ni kanske märkte, men jag var sjutk trött när jag kom hem från Annie, så jag la mig nästan direkt, så kollade jag på American Pie. Så sjukt bra filmer så det är helt sjukt! Men dagen igår var iaf super bra, elr ah, om man inte pratar om salamin. Vi gick över hela Hälltorp typ, gissa hur många som ville ha? INGEN, så vi sålde ingen igår. Så jag har inte sålt någon än, men Annie har sålt 5 tror jag. Och man ska lämna in det där tisdagen vecka 37. Så frågan är hur många jag kommer sälja. Men efter vi hade sålt i 3487584 timmar så gick vi till ishallen och kollade på Andreas, sen vidare till Annie och kollade på pensionärsjävlar. Så sjukt kungligt ändå! Men tack för dagen bästaste Annie ! ♥
Men nu ska jag ner och vila huvudet och nacken, bloggar mer senare!

Kollaaaaaa längden på mitt hår ! :( ussssssssch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0