3 November

Hejsan !
Nu sitter jag här i Hannahs soffa och har precis gjort oss klara!
Men Hannah springer runt och kollar sig i spegeln hela tiden, för vi köpte lösögonfransar igår, så vi testade dom idag, och det ser lite konstigt ut. Men ah, det kan ju inte bli perfekt.
Jag funderar faktiskt på att göra ögonfransförlängning när jag är i Thailand, kanske inte blir så bra, men jag vill testa ! För övrigt så vaknade jag och Hannah vid 12 idag, och så kollade vi klart på Hajen 3. Dom filmerna är riktigt bra tycker jag, min dröm är att se en Haj som hoppar upp ur vattnet och typ tar en fågel elr något, fatta vad tufft! Men snart sticker jag och Hannah till mig, för vi har tänkt att baka lite!
Men jag bloggar mer senare skulle jag tro, puss på er! ♥

Det syns inte att jag har lösögonfransar, dålig kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0