28 November!

Hejsan folket!

Nu är jag äntligen hemma, jag klarar inte av att va borta!
Helgen har iaf varit mysig! Orka rinte skriva så mycket om helgen!

Men jag måste berätta en väldigt gullig sak!
Jag fick sms av Hannah när vi var i kyrkan, så skrev hon något sånt här ! :
" Jag hade världens hemskaste dröm inatt "
Jag bara " Det var inte bra "
Hon " Nej, jag drömde att du aldrig kom hem från Thailand "

Som ni vet, hon kommer inte klara sig när jag åker bort, hon säger att hon kommer bli emo elr något. Börja skära sig och massa sånt, men det var vi inte hoppas på. Jag tycker det ska bli jobbigt att åka iväg, jag är sån som älskar att vara hemma. Och bara för att Hannah skrev så har jag tänkt på det hela dagen, och jag tycker det är jätte jobbigt ;o Tycker nästan synd om hHannah när jag ska åka... HAHA...



Kommentarer
Postat av: hannah har skägg

Jag kommer faktiskt inte sakna dig!!!!!!!!



du är bög, och jag älskar dig <3

2010-11-28 @ 21:27:38
URL: http://hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0