22 November 2010

Tjenare!

Vaknade inatt och mådde SKIT, trodde jag skulle spy helt seriöst.
Så jag tänkte inte gå till skolan för när jag vaknade var jag as förkyld och allt.
Men Annie ville att jag skulle gå till skolan, så jag tog en panodil och åkte till skolan
har dock inte mått så bra, men skolan är helt underbart rolig! :) Hhiih
Nu har jag precis kommit hem så nu ska jag göra lite små grejer!
Imorgon sticker vi till våran älskade huvudstad! Ska på några grejer, och så ska vi få lite tid till att gå på stan! Otroligt roligt faktiskt! Annie ska fråga sin mamma ifall jag, Annie, Albin och Andreas kan sova hos henne. Vi ska ses vid skolan TJUGO ÖVER 6 ! Fattar ni vad tidigt? ;o Kommer må as dåligt! :( Men jag ska vara glad för att få åka dit! Ska bli as roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0