2 November !

Godmorgon på er !
Ställde klockan på 9 idag, men jag vaknade 8 och var as nervös.
Så jag gick upp och kollade film och började göra mig i ordning, så nu är jag klar, och om 30 min så går jag till bussen och möter upp Hannah där, så blir det att klippa och slinga håret! Jag är så sjukt nervös, hoppas verkligen att det blir bra! Ni får se bild senare!
Men det ska bli gött att bli av med min fula färg, men jag vill inte klippa mig!
Det kommer bli as kort ! :( Uschhh. Men det blir nog bra!
Vi hörs mer senare skulle jag tro, kanske tar med mig datorn till Hannah får se!
Hoppas ni får en bra dag, för det kommer jag få ! :D ♥

snodde en bild från Hannah ! :)

Kommentarer
Postat av: annie

sötnosar <3

2010-11-02 @ 11:54:59
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0