19 November 2010 - Dagen vi har längtat efter!

Hejsan på er!
TINA GRIBERG MÅR SOM EN PRINSESSA! kan man ju säga. nästan iaf!
Morgonen var hemsk, mådde piss, trodde jag skulle spy, men jag gick till skolan för ajg ville göra SO provet som gick bra (Y) Så om jag mådde dåligt så skulle jag gå hem efter det, men allt gick över, och dagen flöt på ! Så nu är jag hemma och ska äta och göra mig i ordning lite, sen sticker vi till stan elr hur det blir. För hannah slutade nu ist för 4, så vi får se hur det blir. Men stan ska vi till iaf, sen vidare till FÄRJESTAD! Får kanske låna mammas kamera. Så då blir det bra kort! (Y)
Men nu ska jag äta världens godaste mat, nästan iaf. KORV MED BRÖD, vilken super bra dag!, bloggar mer senare! ♥


Tina är glad idag! hihih, söt bild. verkliiiigen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0