18 November 2010

Hej på er!

Nu ska jag göra ett snabbt inlägg, för jag ska lägga mig i sängen nu.
Har mått skit hela dagen idag, och nu kollade jag tempern, och jag hade liiiite feber. Så jag ska lägga mig och vila en stund, och vänta på en film ska laddas klart så ska jag kolla på den! Kan ju inte va sjuk imorgon, IDOL ju. Fyfan va tiden har gått fort alltså, så jävla gött att det är imorgon! Så jag ska ta det lugnt ikväll och ska GÅ till skolan imorgon, har SO prov som jag inte vill missa för det är muntligt och det är mycket enklare, kommer på mer och säga då!
Men vi höööörs senare kanskeeeee, kram på er!


Försökte se lite glad och pigg ut på bilden, frågan är om jag lyckades? ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Mitt ekorrgos!! (a)

2010-11-18 @ 16:43:47
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0