15 November 2010

Hejsan!
Första dagen i skolan på 2 veckor, känns väl sådär! Något som alltid är roligt är att vi fått en ny i klassen, dock var han itne här idag. Men han kommer väl. Och jag troooor jag vet vem det är! Lite tufft sådär! Så det blir roligt!
Hade reflektionshalvdag idag, så jag har slutat nu, riktigt gött, bara att vi får en uppgift hem, men det gör inte så mycket. Verkade va en enkel idag ! :)

Bloggade inge mer igår som ni kanske märkte. Men tiden gick så fort. Skulle till morfar vid halv 4 och vid halv 3 gick jag in i duschen och skulle göra mig i ordning på 1 timme, så jag hann inte så mycket. Sen direkt till ishallen och kolla på min bror. Dock gick inte matchen så bra men det var kul ändå!
Nu ska jag äta sen blir det att plugga och kolla Kenza & Tyra show! :)


Taaaaaaaaaaaaack Amanda för hårsprayen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0