14 November 2010

Godmorgon folket!
Jag undrar vad jag gör uppe nu, och det vet jag faktiskt svaret på.
Jag vaknade och fick panik för mamma sprang runt, så jag trodde klockan typ var 11 för min bror ska spela match, och jag ville se det, så jag trodde hon var 11 så jag sprang upp och fråagde när matchen började. Men då började den klockan 6. Och jag kunde inte somna om -.- Så nu sitter jag här och tänker på hur underbar dagen var igår! Helt otroligt! Sen när jag har ork att resa mig upp ska jag plugga liiiite har jag tänkt! Har läxförhör i TALA imorgon ! Tror jag, eller så är det på Tisdag, jag vet inte vilken dag vi har Svenska, så det är bra att vara förberedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0