13 November 2010

Gooooodmorgon på er !
Vaknade för en stund sen, så nu håller jag på att göra mig i ordning. Sen sticker vi till stan och träääääffar idolerna, det kommer bli en super bra dag! :D :D Hände en hemsk sak igår kväll. Så jag vart lite sur. men det verkade gått bra. Så ah, klarar mig nog!
Men nus ka jag göra mig i ordning, så sticker vi sen! Kanske hinner ett inlägg till innan jag sticker annars hörs vi ikväll skulle jag tro! Pussss på er, hoppas ni får en trevlig lördag, för det kommer jag få!


Kungligt! spooooooola till 0:50

Kommentarer
Postat av: Hannah har skägg

den är extreeeeeeeemt kunglig!! hihi

2010-11-13 @ 12:32:24
URL: http://hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0