11 november 2010

Tjaaa!

Nu sitter jag här och äter pannkakor som jag precis lagat. Något jag är kung på!
Sen blir det att plugga lite svenska har jag tänkt!
Dagen idag har gått fort, men ändå inte. Vi var på någon utbildning och som vanligt fattade jag INGENTING, men jag tror inte det är meningen att jag ska förstå allt sånt. Det skulle hålla på til l4, men jag fick gå vid 12.
Och jag är så sur för det är sista dagen imorgon ! :( det har varit mysigt.. Undra varför? ;o Nej men seriöst, jag vill inte att det ska bli fredag.
Men aja, kan inte göra något åt det tyvärr :( Vi hörs senare Pösssss ♥

bild från typpppp förra måndagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0