10 November 2010

Tja !
Kom hem för en stund sen, och jag måste säga att det är riktigt halt ute.
Valde fel skor imorse, så på väg hem nu så ramlade jag. inteeee okej.
Men det var typ hemma så det var inte så jätte pinsamt, men äääändå.
Dagen var varit super bra! Jag har pluggat mest, så det känns bra!
Nääääästan helt klar med Hemkunskapen nu, kommit halvvägs typ!
Lunchen är ju roligast, men det fattar ju alla ! ;) Trevligt folk så det är ju bra! (a)
Förövrigt så mår jag skit typ, jag klarar inte av det här längre, så jävla kallt ute, och jag är så trött hela tiden. Jag skyller på vädret. Sover med 2 filtar och 1 täcke och ändå fryser jag som fan. Får typ panik .
Men ändå tycker jag att det är lite mysigt med snö ändå! Är sugen på att gå ut och ta kort. Men nej tack. kallt.


Kom rätt mycket snö igår. Och liiite idag ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0