1 November !

Tänk vad tiden går fort alltså, känns som det var somras nyss!
Men det är bra, för då är inte långt kvar tills jag sticker till Thailand!
Och vet ni hur mycket Hannah kommer sakna mig? HAHA helt sjukt, jag lovar, hon kommer ha dött när jag kommer tillbaka, helt seriöst alltså, hon kommer inte klara sig utan mig! :( Synd om henne ändå. Det kommer ju inte va så lätt att prata med henne heller, men jag ska försöka att prata med henne så mycket som möjligt, för hon kommer dö! ;)
Igår kväll la jag mig och kollade på American Pie - Band Camp! Det är den bästa American Pie tycker jag! Men jag lyckades somna så jag såg inte så mycket ! Sen vaknade jag, så började jag smsa med folk, asså det är så jävla skräll mig, så när jag vaknade hade jag ett minne av att jag smsade någon, så kollade jag, så hade jag det ;o
Men nu ska jag göra mig i ordning, för jag ska va med Hannah idag!
Så vi ska försöka att va tidigt idag, så det är bäst att jag gör mig i ordning nu, och hon med! Annars är vi inte förän vid typ 3, men vi hörs mer senare!


Fatta vad mysigt med snö nu! :D Längtar faktiskt lite!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha stackars lilla flicka som tror att jag kommer sakna dig :)

2010-11-01 @ 11:28:23
URL: http://Hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0