00:00

Något jag älskar är att se massa gamla filmer från när man var lite mindre!
Såg världens skönaste film på mig när jag dansar till lemon tree! Elr vad den heter! Och det var 07-08? kommer inte ihåg. Men så jäääävla roligt är det. Helt sjukt! Jag mååååste egentligen visa den för er! Men inte än! ;) Hihi
Men kvällen med Annie har iaf varit super mysig! Först var vi ute, men det blev kallt, sen stack vi till Annie så jag fick se idol, hihihi! Sen började vi kolla massa bilder och filmer!
Taaaaaaaaaaaack för dagen Annie ! :) Du är bäst
Men nu ska jag lägga mig och kolla film! Höööörs imorgon ♥



Hittade 2 söta bilder från i onsdags, som ni vet. min kamera är dålig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0