VILKET HÄRLIGT VÄDER DET VAR IGÅR

Hej bloggen! :)

Hoppas att ni hade en bra dag igår när det var så himla härligt!
Det var verkligen sommar värme ute, 23 grader som mest vad jag såg.


Men när jag vaknade igår blev jag as sur för det spöregna.
Jag orkade inte göra något med håret elr något, för jag visste att
det skulle förstöras när jag gick ut, men jag och Annie åkte iaf till stan.
Jag köpte ingenting, för jag hade inga pengar så ah, men Annie var
också ganska dålig på att köpa saker igår, hon köpte bara en bikini.
Sen åkte vi hem, och sen när vi skulle gå av bussen så bara poff så
var det hur jävla varmt som helst, så vi gick hem till mig och sola.
Fast jag har ingen bikini, så jag hade på mig en för liten... :(
Men fyfan va gött det var. Sen försvann solen ett tag, då gjorde vi oss
i ordning och träffade, Marcus, Albin och Jonna, så vi åkte till trumma.




Jahaaaaaaaaja, tror inte han ville va med på kort...


Sååååja, men dom kunde inte sitta still, så den blev inte som jag ville..



Några bilder fick det bli! :)
Men nu ska jag göra mig i ordning och va med Hannah.
Får se vad vi hittar på, men något kul blir det nog! :) ♥

Kommentarer
Postat av: hampuss :*

haha, sissta bliden: annie, har du fått ngt i örat?

2010-05-18 @ 16:25:19
Postat av: T i n a

svar till hampus: gud vad rolig du var nu ! :P hahaha

2010-05-18 @ 16:34:17
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0