Världens bästa !

Nu är det såhär att världens bästa tjej fyller 15 idag!
Det går verkligen inte att beskriva hur mycket du betyder för mig.
Du är en jag aldrig kommer klara mig utan!
Har jag dig klarar jag mig sjukt bra! :)
Vi har känt varandra sen vi föddes, men det är inte så konstigt
eftersom vi är kusiner, men du är helt klart bäst! ♥

Hoppas du får världens bästa födelsedag, för det är du verkligen värd!
Älskar dig mest
Annie !










Några bilder fick det bli, finns 100394039478 andra minnen med dig också


Bilden säger alt!

Kommentarer
Postat av: annie

haha bilderna... -.-

tack för allt, jag älskar dig hjärtat! du betyder allt för mig ! <3

2010-05-02 @ 12:45:47
URL: http://annieaxelssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0