VÄRLDENS BÄSTA FILM

JAG OCH HANNAH HAR SERIÖST SETT VÄRLDENS BÄSTA FILM.
HELT SJUKT HUR JÄÄÄÄVLA BRA DEN VAR, ALDRIG SETT NÅGON BÄTTRE.
OCH JAG ÄR FULLT SERIÖS, MÅSTE SE DEN IGEN, JAG DÖR ♥♥
♥♥♥♥♥♥♥

Jag och Hannah satt seriöst och grät igenom halva filmen.
Oooooh fyfan så bra, jag måste verkligen se den.
Jag och Hannah dog seriöst ett tag, det var såååå jävla roligt.
För vi hörde massa som grät (jag och Hannah gjorde det också då)
Så jag började skratta, sen skrattar massa andra, sen får Hannah ett
damp anfall, så jag trodde vi skulle dö, så jävla roligt var det.
Sen när filmen var slut satt vi kvar, och som tur var hade jag med
mitt smink, så vi satt där och gjorde oss i ordning ett tag, hahah.
Såååååå jävla bra film! :D:D:D

Ni måste verkligen se den, den får solklart 10 av 10.
Älskar verkligen filmen åh hjälp, jag börjar gråta när som helst.
Jag skojar inte heller, den är verkligen asssssssss bra.
Miley Cyrus är bäääääst :D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0