synd om mig

Nu har jag precis borstat tänderna och så.
Duschade även förut så jag ska göra flätor nu snart för
jag ska ha lockigt hår imorgon tror jag, får se om håret är
torrt när jag vaknar bara!
Imorse när jag var så himla nervös för skolan och så, då skulle jag platta håret
men innan det så skulle jag kamma håret, och då satte jag plattången
mellan mina knän, sen när jag skulle ta den, så ramlade den.
Så jag har världens jävla märken på mitt ben... det gör ont.


titta... det syns iaf hur den ramla. hahahah!

Nu ska jag fixa håret sen lägga mig och läsa en bok, måste göra det
för jag har 2 böcker kvar att läsa innan skolan slutar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0