super bra dag vill jag lova!

Nu kan jag skriva lite, men orkar inte skriva så mycket.
Ska ner och hjälpa mamma, för hon skriver ett kapitel om mig till
boken om mig vi har i skolan, men hon kommer inte på något att skriva om.
Så jag får gå ner och hjälpa henne lite.

Men som sagt, jag och Hannah har varit i stan hela dagen!
Vi åkte med bussen 20 över 9, och jag var så sjukt hungrig för jag
åt ingenting hemma, för vi hade inget att äta, och jag var tvungen att
ha något att äta, för jag skulle ju få sitta still i flera timmar.
Så vi gick till hemköp och köpte en smörgås med ingenting på och en festis.
Så det var min söta frukost, as gott var det iaf! :)
Sen gick vi dit jag skulle klippa mig, och hon började direkt med håret.
Jag var verkligen sjukt nervös, men det gick bra, jag blev nöjd.
Hon klippte inte alls mycket faktiskt, och slingorna blev bra
väldigt ljusa vill jag lova, så nu är TINA GRIBERG BLOND, DET NI!
Ganska coooooolt ändå, ni får se bild imorgon jag lovar! :)
Kommer bild på hur det var före och efter, så det blir kul!
Sen efter gick vi och tryckte mat, super gott, fast jag han inte att njuta
för HAnnah var typ hur jävla hyper som helst, så jag fick äta fort.
Sen började jag och Hannah shoppa loss, fast jag köpte inte så mycket.
Eftersom jag inte hade så mycket pengar, men lite blev det iaf, och ni ska
få se bild på det imorgon också skulle jag tro, ihihih! :)
Sååååååå tack för dagen bästaste Hannah Hamberg! ♥

Bilder kommer som sagt imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0