Stan med Annie i tisdags

I tisdags hade vi orientering på skolan, så jag, Annie, Amanda
och Jonna cyklade i spöregn till kilene halv 9, snacka om kallt.
När vi kom dit var det bara att börja att springa, jag sprang med Amanda.
Och i början låg vi as bra till, vi var före jätte många som hade börjat innan oss
sen när vi kom till 6an så fastnade vi, det tog as lång tid innan vi hittade den.
Sen när vi väl hade hittat den, så hittade vi inte 7an, och då börjde
vi springa med Matilda och Vicki också, för dom hittade den inte heller.
Och då sprang vi seriöst vilse typ, fyfan, och det var svin kallt ute.
Mina händer såg ut som korvar, och jag hade rivit upp mina ben, så
dom var förstörda, jag var as nära på att spy för jag mådde så dåligt.
Och jag är seriös, sa det till Amanda och ah, jag frös seriöst aaaaaa mycket.
Sen när vi väl hittade vart vi var, så var vi redan vid 9an, men då hittade
vi 2 lärare som hjälpte oss, så vi hittade iaf alla, och sen när vi kom fram
så åt vi, sen satte jag, Amanda och Annie oss i bastun, fyfan va gött det var.
Jag har kommit på att man tjänar på att gå på orienteringen, för när man
springer så stressar man, och då vet man inte vart man är, så nästa
gång ska jag gå och verkligen ta det lugnt, så ska det nog gå bra.

När vi kom där ifrån så hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning
sen åkte jag och Annie till stan, för jag skulle köpa skor, och hon
köpte massa annat, och så skulle hon klippa sig, och det blev super bra!
Hon köpte fan as mycket i stan, och jag var jätte sur, för jag hade
bara 400 och jag köpte skor för dom pengar... :(
Sen när jag hade köpt skorna och Annie hade klippt sig så
gick vi till Gina, och då testade vi as mycket saker, sen gick vi ut där ifrån
och gick till bik bok, sen skulle vi gå och kolla buss, så sa Annie något
om mina skor, jag bara: MEN VAAAAAAAAAAAAAAAAAAART FAN ÄR MINA SKOR?
Så jag och Annie sprang och letade efter dom, hon in på bik bok och jag in på Gina
Fyfan vad rädd jag var, men som tur var hade någon hittat dom i provrummet
och lämnat dom hos hon som står där vid provrummet, så jag fick
tillbaka dom, så rädd tror jag att jag aldrig har varit, fyfaaaaan.. :(
Men vi hade iaf super mysigt i stan, tack för dagen sötan! :) ♥


Visst passar jag med en sån här fläta? ;)
Ska nog ha det på kortet sen som vi ska ta i kyrkan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0