Nu bloggar jag igen.

Nu ska jag försöka att börja blogga lite, internet är fortfarande
trasigt, men jag har ett annat, men det är as drygt, men jag
ska ändå försöka att blogga lite bättre ändå! :)

Nu kommer det nog komma några inlägg, ska ha dom i olika inlägg.
bara för annars blir det så rörigt, gör inte så bara för att jag ska blogga mycket
utan för att bara ta allt i samma inlägg, lite drygt att läsa då.

Men nu vad som här hänt idag kan komma i samma inlägg.
Var i skolan idag iaf, jag är så jävla sur för en sak, jag måste skärpa mig
nu, men jag vet inte varför det blir som det blir man aja.
Sen hade vi NO prov som gick ganska bra, blir godkänd iaf skulle jag tro.
Och efter det sutade vi, för 6orna kommer idag, så vi slutade vid 12.
Hur gött som helst, skulle vart med Hannah och folk idag, men blev inte så.
För Hannah är sjuk, men jag hade inte kunnat vart så länge ändå, för jag
ska till kyrkan och så, sen efter det ska jag och Annie till speedway banan.
Jag ville dit igår, men då hade jag ingen som kunde köra mig, men idag blir
det så iaf, så det blir riktigt rolig tycker jag, jag saknar speedwayen! :)
Men nu ska jag hämta kameran och lägga in lite bilder.
Bloggar om en lite stund, pussss så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0