några bilder från igår

Nu har jag tänkt att lägga upp några bilder från igår
eftersom jag sa att jag skulle göra det, men det var inte så många.


Jag försökte ta kort på han, men det gick inte för han ville inte vara med.
Men han tog massa damp kort på mig, så jag var sur..



Hannah tyckte den här bilden var söt, bara för han satt och läste om Kenza.

Vadååååå det bara blev 2 bilder, och dom på Martin... Fick inte lägga
upp dom på Patrik, han som var så söt på dom, dum han..
Egentligen borde jag lägga upp dom eftersom han la upp såna hemska
bilder på mig på bilddagboken.. usch på han...
Men ni får klara er på dom här 2 bilderna.
TAck för dagen igår igen ! :) hihiihih ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0