lite bilder som jag tog av hannah bäst

Kom precis ur duschen nu, så nu ska jag göra flätor, läsa ur min bok
som måste bli klar imorgon, och sen ska jag kolla på Avatar.
Alla säger att den är as bra typ, så jag får väl lyssna på dom och så.

Nu får ni se några bilder från idag, inte så många, tog inte alla av Hannah.



Nicklas ville att jag skulle ha hans choklad... mobba inte bilden, den är snygg! :D




Snygga människor jag har som kompisar (a)
och du ska bara vara tyst Hannah... min min min

Kommentarer
Postat av: Hannah

NU HÅLLER DU KÄFTEN KVINNA!

Min som fan ska du veta :D <3

2010-05-11 @ 21:37:29
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0