Konfirmation snart !

Efter att ha gått i kyrkan i snart 1 år så är det dags för
konfirmations avslutning kan man kalla det.
Lördag klockan 11 är det dags, et kommer bli så sjukt kul!
Jag ångrar verkligen inte att jag konfirmera mig, vi har haft så
sjukt kul på alla träffar vi har haft, gjort mycket roligt.
Men det är ändå gött att det är slut nu!

Idag ska jag till kyrkan och ta kort som vi ska skicka ut till folk senare.
Och så kanske vi ska träna lite för vad vi ska säga och så.
Och imorgon ska vi dit igen, och liksom låssas som att det är imorgon
vi har den, så vi ska köra igenom allt, jag hoppas verkligen det går bra.
Jag är jätte nervös, för jag ska ju stå och prata för 350 st.
Men det ska nog gå bra, kommer kolla ner på pappret men annars är det lugnt.

Efter konfirmationen så åker vi hem till min och Annies mormor.
Så ska släkten komma, så ska vi vara där och äta mat och så.
Det kommer bli så sjukt mysigt tror jag! Hoppas bara att det blir fint väder.

Hoppas att några kommer och kollar. Klockan 11 i hammarökyrka! :)


Det jag ska ha på mig, plus en tröja typ, men ah! :)
Och ja, jag jobbar på mina bleka ben, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0