Det är inte normalt.

Godmrogon bloggen!

Uppe tidigt idag som ni ser, kunde inte sova.
När jag vaknade så tänkte jag på att min bror och pappa
och några till åkte till lesjön idag, och att jag verkligen ville med.
Ja saknar det stället enormt, finns massa minnen där som jag vill tillbaka till.
Jag känner att jag behöver komma bort ett tag, jag har ingen täckning där
och internet saken funkar inte där, så det skulle vara så gött.
Sen tänker jag på filmen jag och Hannah kolla på, så jag sitter
här och gråter, den där filmen var så jäääävla bra.
Så jag sitter här och tänker på lesjön och filmen och då börjar jag gråta.
Det är inte normalt att sitta och gråta till filmen dagen efter...

Om allt kunde bli bra mellan oss igen så behöver det inte va såhär.


Älskar bilden, den är från lesjön hösten-08 Älskaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0