Datum idag?

Hejsan alla söta läsare, om jag nu har några..

Dagen har varit super bra, eller det här jävla regnet kan dö.
Nej, men först var det iaf skola som vanligt, hände inget speciellt.
Sen efter skolan åkte jag och Hannah in till stan, var verkligen inte taggad på
det för jag hade mina trasiga skor på mig, så jag var så jävla blöt och skit.
Men det gick ganska fort, hon skulle bara ha ett par solglasögon! :)
Sen hem till Hannah och bara CHILLA, sen så skulle vi träffa Patrik
och så gick vi till centrum och hängde vid drickorna inne på ICA.
Sen gick vi och mötte Martin, så gick vi vidare till mig, och jag gick
i alla vattenpölar jag kunde hitta, så jag var blöt enda upp till benen.
Och sen bara va vi inne i mitt rum och dampa och hade allmänt mysigt!
Och för några minuter sen skulle dom hem, så jag var söt och följde dom
en bit, men det regna fortfarande, så lite små sur var jag, för jag sa hela tiden
att jag fick vatten i mitt öga, så jag blev ledsen i vänster öga.
Men tack för dagen iaf era sötaaaaaaaa saker :) ♥

Ska se om jag fick några bilder också, men dom kommer imorgon isf!
Orkar inte kolla nu, ska lägga mig snart tror jag! :) trött jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0