DÅLIG JAG ÄR PÅ ATT BLOGGA

Kom precis in nu, dagen har vart sjukt kul måste jag säga!
Vi åkte ut och cykla och lite sånt förut, och hade allmänt kul.
Men nu är jag sjukt trött, så jag och Annie ska lägga oss och kolla
filmer som vi laddade ner förut, så det blir mys.
Jag var lite rolig igår kväll måste jag säga det var såhär :

Jag och Annie gick och la oss, och så satte vi på Fjorton Suger.
Och jag var sjukt trött så jag somnade dirket typ.
Och Annie trodde jag var vaken fortfarande, sen somnade hon,
men hon vaknade efter ett tag, och då skulle hon stänga av TVn
men hon hittade inte datorn så hon typ: Tina, Tina är du vaken
vart är dosan till TVn, men jag svarade inte.
Men tillslut hittade hon den, så hon stängde av.
Och då skrev jag sms tydligen, och sen så fick jag svar direkt typ.
Men då hade jag somnat redan, hahahahhaha sjukt kul.
För jag kommer inte ihåg något, hahaha.

Men nu ska vi kolla på film, hörs imorgon, pussss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0