Dagen var sjukt kul!

Hejsan bloggen !  :)

Kom precis hem nu, och dagen har varit så sjukt rolig!
Först skolan som gick as fort om ni frågar mig, så det var bra!
Sen direkt efter skolan åkte jag till Hannah och hämtade henne
och sedan åkte vi till mig för jag skulle äta och byta cykel och så.
Så åkte jag och Hannah till centrum för vi såg folk.
Så var vi med dom en stund, sen skulle Hannah också äta, så vi
åkte till henne så hon fick äta lite, sen så skickade Hannah sms
till PAtrik och frågade om han, Carl Berg och Martin hade sprungit klart.
Och så frågade hon om vi kunde träffa dom, och då sa dom att dom
skulle spela fotboll så vi åkte till Mörmon och spelade med dom.
Och det var sååååå jävla roligt så ni vet inte.
Det var jag, Hannah, Nicklas, Andrew, Patrik, Kenny, Carl Berg och Martin
som spelade, och det var verkligen skit kul, och jag Hannah ägde sönder!
Och jag typ dog för Hannah och Martin gick runt och sa Lenni hela tiden.
För allt dom sa var typ: Lenni gjorde det, och blablablabla.
Så det var sjukt kul, måste verkligen göras om!
Sen dog jag och Hannah några gånger, vi typ bara: åååååååh så snygg och så.
Hoppas att Hannah lägger ut lite bilder så kan jag sno lite, så ni får se!
Men nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, skriver kanske senare!
Imorgon är det sista skoldagen för veckan, så sjukt gött.
Och då blir det att va med Hannah igen, och kanske folk, som vi hoppas!
Så jag hoppas dagen imorgon blir lika bra som idag!
Taaaaaaaack så mycket för dagen alla söta människor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0