Dagen har vart mys

Nu kom jag precis hem från Hannah! :)
Och dagen har vart super mysig, började med att jag
mötte Hannah så cyklade vi runt lite och träffade Patrik och Andrew, så vi
stod och pratade med dom en stund, sen tog vi en tur till Coop och köpte
massa saker som vi skulle tjocka oss med, super mys.
Sen när vi cyklade hem igen så mötte vi Patrik, Andrew och Jonte igen
så då stod vi och pratade med dom ett tag igen, tills jag märkte att
jag inte hade min mobil, så jag fick panik, och jag hittade den inte.
Så vi cyklade hem till mig och så hade jag glömt den hemma, busigt!
Sen cyklade vi ner till Trumma och var där och tjocka oss och hade
allmänt mysigt, men vi tyckte det var as läskigt ibland, för det small
några gånger, och det lät som det var as nära oss, men vi tänkte inte
så mycket mer på det, så vi åkte hem till mig efter ett tag för jag skulle äta.
Sen vill mamma prata med mig, och så berättar hon att det var poliser
och brandbilar vid Trumma, så jag var as rädd, så jag och Hannah ville åka dit.
För det var ju as läskigt eftersom vi hade vart där precis, men det brann bara lite.
Sen när jag hade ätit så åkte vi hem till Hannah för att hon skulle äta.
Och efter det tog vi en tur till Centrum, och då träffar vi Annie, Marcus och Albin
så vi stod och pratade med dom ett bra tag, sen orkade jag och Hannah mer.
Så vi cyklade hem till henne och satte oss vid datorn och bara chilla sönder tills
jag skulle hem, och nu sitter jag här och ska äta upp våra chips! :)
Tack för dagen sötnos, du gör dagarna (Y) ♥


En bild från min kamera fick det bli, tar några av Hannah sen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0