8 Maj

Hej bloggen!

Dagen igår var sjukt kul om ni frågar mig.
Skriver mer om den någon annan dag, för nu orkar jag inte.
Heheh, Annie säger att jag inte kommer göra det, men jag lovar (Y)

Men idag har jag och Annie vart på en konfirmation, duktiga är vi.
Det gick faktiskt mycket fort, så det var bra.
Nu har jag bara 6 gudstjänster kvar (Y)
Sen har vi laddat ner filmer och pratat med Andreas! Kuuuuul :D
Sen kom Marcus och Albin, så vi kollade på fredag den 13:e
Jag tyckte inte den var läskig (a)
Sen kom Jocke också..
Fast dom var inte kvar så länge, för dom skulle hem och äta.
Och det ska jag och Annie också göra snart.
Sen går vi ut igen, jag och Annie ska köpa dipp (Y)
Men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs någon gång.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0